Obserwatorzy

piątek, 11 maja 2012

Tatuaże na paznokcie.

Witajcie. ;))
Dzisiaj przedstawiam Wam moje obecne pazurki. 
Niestety efekt nie jest taki jaki się spodziewałam, ale i taka wersja połączenia niebieskiego lakieru z różowymi tatuażami na paznokcie wygląda interesująco. Zresztą same zobaczcie:






Lakier, którego użyłam jako bazę jest moim nowym nabytkiem, który kupiłam w rossmanie w cenie promocyjnej - 7,99zł/8ml
Rimmel 60 seconds 840 blue eyed girl
Lakier posiada krótki, ale szeroki pędzelek, dzięki czemu ładnie się rozprowadza po paznokciu zapewniając idealne krycie już po jednej warstwie.!
Oto moje nowe cudeńko:


Tatuaże wodne zamówiłam ostatnio na allegro. Kiedyś często używałam naklejek na paznokcie, dlatego teraz chciałam spróbować czegoś nowego.
 Oto sześć zestawów naklejek po 20 sztuk, które są w moim posiadaniu:

Cena 2zł za komplet 20 naklejek + koszty przesyłki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz