Obserwatorzy

piątek, 22 czerwca 2012

MIYO- nr. 14 LEMON.

Witajcie. ;))

Dzisiaj przedstawiam Wam lakier MIYO- nr. 14 LEMON. 





Na paznokciach gości jedna warstwa odżywki Eveline oraz dwie lakieru MIYO.

Jak zawsze muszę coś wykombinować, by moje paznokcie nie czuły się `goło`. ;p
Także wykombinowałam i przedstawiam Wam moje stworeczki. ;d








Na deser przedstawiam Wam paznokcie mojej mamy. Odkąd pamiętam zawsze miała długie i piękne paznokcie, których mogłam jej pozazdrościć. Teraz razem stosujemy różne produkty, które pozwalają nam cieszyć się pięknymi i zdrowymi paznokciami. ;))


Ados- Extra Long Lasting 598


Niestety lakierowe rozdanie nie odbędzie się, ponieważ nie zgłosiła się wymagająca ilość osób. Planuję je powtórzyć, ale to we właściwym czasie. Także obserwujcie, a na pewno się doczekacie. ;)

1 komentarz:

  1. Twoje przezabawne, a Twojej mamy takie , że jestem pełna zachwytu, piękne po prostu ;)!

    OdpowiedzUsuń