Obserwatorzy

sobota, 2 czerwca 2012

Moja pielęgnacja włosów oraz pierwsze mini rozdanie. ;)

Witajcie. ;))
Dzisiaj w skrócie o tym, jakich kosmetyków używam do pielęgnacji włosów. 

Szampony:

Odżywki:

Inne cudeńka:

Za niedługo postaram się przedstawić Was jak prezentują się moje włosy obecnie i jakie katorgi przechodziły kiedyś. ;)

A na deser chciałam zorganizować moje pierwsze rozdanie. 
Nagroda będzie skromna. Zestaw trzech mini produktów do pielęgnacji ciała firmy molton brown. 
Aby wziąć udział wystarczy obserwować mojego bloga. ;)
W komentarzach proszę o pozostawienie swojego adresu e-mail, który będzie świadczył o chęci wzięcia udziału w rozdaniu. Można także napisać coś miłego od siebie. ;)
Losowanie oraz rozdanie nagród planuję w przyszłą niedzielę 10.06.2012 r.w godzinach wieczornych. 

Oto nagroda:

Od lewej:
- peeling do ciała 15ml
- mydło w płynie (świetnie się sprawdza w roli żelu pod prysznic) 30ml
- mleczko do demakijażu 30ml

Zestaw próbek trafił w ręce:  agoooooosia@gmail.com gratuluję. ;)



2 komentarze:

  1. obserwuję:) an.morpho@wp.pl

    Lubię podpatywać włosowe twoje dzieje i czerpac inspiracje lakierowe z tego bloga. Obserwuje i obserwowac będę- miłe wrażenie zrobily na mnie pastelowe jego barwy:) Pozdrawiam błekitnie i powodzenia w pielęgnacji włosów!

    OdpowiedzUsuń