Obserwatorzy

wtorek, 19 czerwca 2012

moje nowe nabytki + ... ;))

Witajcie. ;))
Dzisiaj wybrałam się z koleżanką na wycieczkę do Żywca, gdzie miło spędziłyśmy czas. Spacerowałyśmy, robiłyśmy zdjęcia, ale co najważniejsze: weszłyśmy do każdej drogerii którą napotkałyśmy na swojej drodze. A efekty tego przedstawiam Wam:

 MIYO- nr.14 lemon
 MIYO- nr. 39 vibrant red
 PAESE- nr. 135
 essence fruity- 03 very cherry
 essence fruity- 04 one kiwi a day… 

szampon Jantar

Także Iwona nie mogła sobie odmówić kupna `pamiątek`:


Najbardziej jestem zadowolona z nowej kolekcji lakierów essence: Fruity. Jako, że w moim mieście nie mogłam ich znaleźć to nie mogłam sobie odmówić ich kupna. ;p
Także miałam uśmiech od ucha do ucha gdy zobaczyłam stoisko z lakierami MIYO.! polowałam na te lakiery od wieków.! ;))
Cieszę się niesamowicie z moich nowych nabytków. Mam nadzieję, że kolejne wypady będą również tak owocne jak ten. ;))
A na deser wrzucam kilka zdjęć znad jeziora żywieckiego:




Do domu przyjechałyśmy w świetnych humorach pomimo zmęczenia i spalonych od słońca ramion. ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz