Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Niebiesko-biały french.

Witajcie. ;))
Dzisiaj przedstawiam Wam pazurki, które niedawno wykonałam. Na palcach wskazujących zrobiłam biały french natomiast na reszcie zawitał on w kolorze niebieskim. 
Na dodatek zrobiłam także tatuaże kwiatki w kolorze niebieskim. 
W sumie wszystko prezentuje się w taki oto sposób:



2 warstwy odżywki lakieru eveline- paznokcie twarde i lśniące jak diament.


Po jednej warstwie lakieru:



Oraz efekt końcowy:





 Na koniec nałożyłam bezbarwną odżywkę Nail Tek. 

Dzisiaj dostałam zestaw: szampon+odżywka do włosów, które zamówiłam sobie z avonu.
Jak na razie mogę powiedzieć, że po umyciu włosy łatwo się rozczesują, a przede wszystkim nieziemsko pachną malinami. ;))
Każda buteleczka zawiera 250ml i kosztuje ok. 6.50zł. ;))




3 komentarze:

  1. Ale Ty masz cudowne paznokcie !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam dużą nogę :)
    jejku świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń