Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

free limix nr 3 (ciemny brąz) - czyli ostatnie farbowanie.

Witajcie. ;))
Ze względu na to, że moje włosy straciły swój dawny urok postanowiłam `przywrócić je do życia`.
Zakupiłam farbę w kolorze ciemnego brązu, oraz wodę utlenioną 6%, która prezentuje się następująco:





Mieszankę trzymałam ok. 30 min. A oto zdjęcia przed i po:

* po lewej włosy po rozczesaniu dlatego taka szopa. ;p



 Jak widać kolor wpada w czerń, ale jak dla mnie efekt jest zadowalający. Mam nadzieję, że będzie się trzymał bardzo długo. Od dłuższego czasu stosowałam pianki do koloryzacji włosów, choć bardzo szybko kolor się po nich spłukiwał. Tym razem zaszłam do sklepu z produktami fryzjerskimi i kupiłam takową farbę: FREE LIMIX nr 3 ciemny brąz.Włosy po niej nie przesuszają się, nie matowieją. Jak najbardziej polecam. 

Pamiętajcie również o wakacyjnym rozdaniu:




1 komentarz: