Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

zakupowe szaleństwo.

Witajcie po mojej dłuższej nieobecności. W tym poście przedstawiam Wam co udało mi się kupić w przeciągu dwóch tygodni, kiedy wypoczywałam na wakacjach w małym miasteczku. ;))


- colour alike
- essence- better late than never
- bell glam wear neon colour 04
- bell- magic magnetic
z tych lakierów jestem najbardziej zadowolona. idealne krycie już po jednej warstwie, długo się utrzymują na paznokciach, no i oczywiście mają świetne kolorki. ;))


- vipera 40
- virtual fashion mania- 152 not forget me
- eveline- maksymalny wzrost paznokci
- M- 69
 Nie polecam lakieru Virtual fashion mania. Lubię jak lakier idealnie przykrywa płytkę paznokcia. Niestety ja musiałam nałożyć 3 warstwy, które nawet nie spełniły moich oczekiwań.

 Mgiełka do ciała o zapachu truskawek to coś co mogę z całego serca polecić. Dostępny w drogeriach Natura. (fruttini- strawberry starfruit)
- stara mydlarnia- naturalny eliksir do twarzy jojoba&melissa
- joanna- jedwab do włosów 
- sensique xxl volume color care- czarny tusz do rzęs

Nie obyło się bez kupna nowych ciuszków. Wszystkie znalazłam w sh za naprawdę śmieszną cenę. ;))







A także moje małe zakupy z wycieczki do Wilna.

- nail system- 207
- margarita- szampon i odżywka do włosów




Oczywiście to jeszcze nie wszystko czym mogę się pochwalić. Postaram się pokazać Wam jak najwięcej z okresu czasu, kiedy przebywałam poza domem. ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz