Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

Bell Air Flow - jasny róż.

Witajcie. ;))
Dzisiaj testujemy lakier Bell Air Flow w kolorze jasno różowym. 
Jak zawsze jako bazę pod lakier stosuję jednej z odżywek eveline, tym razem użyłam - maksymalny wzrost paznokcia. Na zdjęciach zobaczycie paznokcie z dwiema warstwami odżywki oraz trzema lakieru do paznokci. Można powiedzieć, że trochę przesadziłam, ale co tam. ;p


* dwie warstwy odżywki

 * dwie warstwy lakieru


* trzy warstwy lakieru
* na skórki nie zwracajcie uwagi, są w opłakanym stanie. ;p

* Bell - Air Flow
* Eveline- Maksymalny wzrost paznokci

Ogólnie to jestem z niego zadowolona. Ma świetny pędzelek, konsystencja nieco `wodnista` ale daje radę. Trwałość- wyśmienita. Niestety krycie nie jest idealne, ale już się z nim zaprzyjaźniłam. Czasami potrzeba zaszaleć i mieć coś nowego na pazurkach. ;)
Czytałam recenzje na temat tego lakieru u niektórych dziewczyn i jak dla mnie nie pozostawia on smug. Może to zależy od tego w jaki sposób malujemy paznokcie, jakie odstępy robimy po nałożeniu kolejnej warstwy itp. 
Korci mnie jeszcze jeden lakier z tej serii, wrr. Chociaż teraz muszę pobawić się w detektywa i znaleźć lakier bazowy essence- ready for boarding. Mam nadzieję, że na niego natrafię. ;))  

Pamiętajcie również o rozdaniu:

2 komentarze:

  1. Przy trzech warstwach wygląda najlepiej moim zdaniem. Nie mniej jednak jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń