Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

essence ready for boarding- peel off base coat.

Witajcie. ;))
Dzisiaj przychodzę z recenzją lakieru bazowego firmy essence, który ma za zadanie usunąć warstwę lakieru bez użycia zmywacza do paznokci.
Niestety w moim przypadku nie nacieszyłam się zbyt długo. Chciałam zrobić sobie french, dlatego po próbie oderwania pasków do frencha usunęłam z paznokci całą warstwę bazy. Na szczęście zachowały się dwa paznokcie i zdążyłam uwiecznić je na zdjęciach. 
Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie dla lakierów brokatowych, które trudno jest zmyć zwykłym zmywaczem. Wystarczy zerwać cały lakier z paznokcia, oczywiście nie uszkadzamy tym samym płytki paznokcia. 

 1. Nakładamy jedną grubą warstwę lakieru. 
 2. Czekamy ok. 20-30 min aż baza zrobi się przeźroczysta. 
3. Malujemy ulubionym lakierem (niestety ja nie zdążyłam. ;p)

 4. Po znudzeniu się koloru odrywamy lakier wraz z bazą. 
5. Gotowe.! Nie potrzebujemy zmywacza by pozbyć się lakieru z płytki paznokcia. ;)

Mam nadzieję, że kolejna próba będzie udana. ;)
A na deser również `nieudane` mani z użyciem tatuaży.
 Ostatnio jakoś nie mam weny do zdobienia paznokci. ;p




8 komentarzy:

  1. nieudane manicure? nie przesadzaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jakos nie porywa mnie takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie idealne rozwiązanie dla brokatowych lakierów, których nienawidzę zmywać ;) a paznokietki masz bardzo ładne, długie i zadbane ;)

    ps. przy okazji zapraszam do siebie na potrójne rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze ;) fajne to, kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tą bazę i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. w drogerii natura. widziałam ją też w douglasie. ;)

    OdpowiedzUsuń