Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

kolorowe kwadraty.

Witajcie. ;))
Dzisiaj postanowiłam trochę się pobawić i wykombinowałam wzorek, który składa się z kolorowych kwadratów. Co do niektórych domalowałam też kreseczki, dzięki czemu niektóre przypominają łaty. ;)





 Jako bazy użyłam białego lakieru firmy my secret- 01. Bardzo dobrze kryje, ja nałożyłam jedną grubszą warstwę. Jedynie co mi się w nim nie podoba to mały pędzelek, dzięki czemu ciężko jest malować oraz kwadratowy uchwyt pędzelka. 





Zdążyłam już przetestować waciki nawilżone zmywaczem do paznokci firmy sensique.  Oto ich plusy:
+ ładnie pachną
+ są nawilżone jakimś olejkiem, dzięki czemu są bardzo przyjemne w dotyku oraz zostawiają przyjemnie delikatne ręce
+ jeden mały płatek wystarczył na zmycie paznokci u jednej ręki
+ bezacetonowe
+ przestępna cena (promocyjna, ok. 4zł/ 30 płatków)
+ małe opakowanie, które zmieści się w każdej torebce

Minusów jak dotąd się nie dopatrzyłam. ;)




12 komentarzy:

  1. Świetni mani!

    Ostatnio przejrzałam każdy post od początku Twojego bloga i wpadłam na ten, w którym pokazujesz paznokcie swoje i swojej mamy. Napisałaś, że stosujecie różne preparaty, dzięki którym są zdrowe. Może napiszesz post o pielęgnacji swoich paznokci, co z nimi robisz, itp? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsunęłaś mi bardzo świetny pomysł. Na pewno wezmę się do roboty i postaram jak najszybciej opublikować notkę o pielęgnacji paznokci. ;)

      Usuń
  2. omg those nails are super cute! you are so good at this!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jeszcze wakacyjne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń