Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Kolorowe trójkąty.

Witajcie. ;) Przedstawiam Wam mani wykonany na szybko, dlatego kreski nie są idealnie równej wielkości/grubości. Z niecierpliwością czekam na listonosza, który powinien odwiedzić mnie na dniach, ponieważ zamówiłam sobie sondę (w moim przypadku posłuży mi do robienia kropek ;) oraz bajkowe tatuaże wodne na paznokcie. ;)
Natomiast na dzisiejszych paznokciach znajdziecie kolorowe trójkąty z czarną oblamówką oraz czarnymi trójkącikami w środku. Jako bazy użyłam srebrnego lakieru, który pięknie mieni się w świetle dziennym. 








Może kolejny post poświęcę na pokazaniu Wam zdjęć z pobytu nad morzem.? ;>
Paczuszkę z wygraną już wysłałam. Myślę, że jeszcze w tym tygodniu powinna dojść. ;))


3 komentarze:

  1. Paznokcie masz cudowne ;) i czekam na zdjęcia z nad morza, a paczuszka doszła już bardzo Ci za nią dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia znad morza hmm ;d a jest sie czym chwalić "słonko" :p hahah

    OdpowiedzUsuń