Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Pszczółka Maja. ;)

Witajcie. ;))
Dzisiaj przedstawiam mani (jak to moja mama nazwała) `pszczółka maja`. ;)
Jako bazę użyłam lakieru Bell Glam Wear- neon colour 04 / 2 warstwy
Następnie przykleiłam poziomo kilka cienkich tasiemek aby uzyskać efekt odbitych pasków. 
Gąbeczkę namoczyłam w czarnym lakierze a następnie odbiłam (tak jak przy robieniu ombre) na paznokciach. Efekt całkowicie mi się podoba. Następnym razem myślę aby wykombinować coś bardziej kolorowego. ;)













A na deser paznokcie mojej mamy. Pomalowane dwiema warstwami lakieru Bell - Air Flow w kolorze miętowym.



ROZDANIE:




5 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, przydałaby mi się taka tasiemka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie, też muszę poszukać takiej tasiemki ;) Masz śliczne paznokcie naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz pazurki :) dodaje do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor lakieru neon, ja mam z tej kolekcji niebieski :-)

    OdpowiedzUsuń