Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Zakupowo. ;))

Witajcie po mojej `dłuższej` nieobecności. ;))
Dzisiaj wróciłam do żywych, więc muszę sporo nadrobić. Jednak na dobry początek przedstawiam Wam świeżutkie produkty, w które dzisiaj zainwestowałam w drogerii Natura podczas drogi powrotnej do domu. ;)


* lakier my secret- 01
* essence ready for boarding- peel off base coat ( Polowałam na niego od dawna, ale gdy weszłam dzisiaj do natury i zobaczyłam jedyną buteleczkę stojącą na stoisku essence od razu pomyślałam, że czeka właśnie na mnie.! już znalazłam dla niego domek: dołączył do swoich sióstr i braci. ;)


 
 * mgiełka do ciała Fruttini- strawberry starfruit (O tej mgiełce już kiedyś wspominałam. Ma tak piękny zapach świeżych truskawek, że muszę mieć buteleczkę na zapas.)

 * zmywacz do paznokci (w formie płatków nasączonych zmywaczem)- sensique

 
 * złuszczająca maseczka do twarzy z dodatkiem olejku z avocado i orzecha włoskiego - face food

* eveline- natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie. Zakupiłam ją trochę wcześniej, ale jeszcze o niej nie pisałam. Ma już za sobą próbę, niestety nie stosowałam się do zaleceń producenta. Postaram się w najbliższym czasie przetestować i wtedy zdam relację. ;)

Pamiętajcie również o wakacyjnym rozdaniu:

3 komentarze:

  1. czekam na post o odżywce eveline. zastanawiam się czy ma ten sam skład co diamentowa i 8w1 bo wygląda identycznie. Ciekawa ta peel off base :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się zrobić również notkę o tej bazie. sama jestem ciekawa co to za cudeńko. ;)

      Usuń