Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

brokatowe - czarne ombre + tatuaże kwiatki.

Witajcie. ;))
Ostatnimi czasy ciągle gościły na moich pazurkach przeróżne kolory, dlatego dzisiaj postanowiłam powrócić do czarnego i troszeczkę z nim pokombinować. Takim oto sposobem wyszło na to, że jako bazy użyłam czerni, następnie w sposób cieniowania naniosłam brokatowy lakier w kolorze... (jasnego fioletu, ciemnego różu). sama nie wiem jak go nazwać. ;p a na to wszystko nałożyłam tatuaże w postaci fioletowych kwiatków. Całość nawet mi się podoba, choć wydaje mi się, że na samym czarnym lakierze wyglądałoby to jeszcze lepiej. ;)
A oto efekty całej zabawy. ;))

 * bez lampy
* z użyciem lampy

Pod koniec tygodnia doszły do mnie kolejne tatuaże, których mam zamiar użyć do wykonania konkursowego mani. ;)

8 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda z tym brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów! Ślicznie to wszystko zmontowałaś.

    PS. Jako ombre określa się paznokcie malowane od najjaśniejszego do najciemniejszego w tym samym kolorze, a takie cieniowane końce to gradient.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. na przyszłość będę pamiętać. ;)

      Usuń
  3. Te tatuaże zamawiasz na all? Ja dziś pierwszy raz użyłam swoich, jakiś czas temu kupiłam 3blistry i jestem taka zadowolona! A świetne są te z kotami :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zamawiam je na allegro. tatuaże lepiej mi odpowiadają niż naklejki, chociaż kiedyś używałam ich na okrągło. również jestem z nich bardzo zadowolona. ;))

      Usuń
  4. Śliczne Ci te paznokcie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń