Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

kolorowa składanka 4- częściowa + coś na rękę. ;)

Witacie. ;))
Dzisiaj podzieliłam paznokcie na cztery części a następnie każdą z nich pomalowałam w innym kolorze. Dzięki temu można uzyskać wiele kombinacji. U mnie wygląda to tak:


Nigdy nie nosiłam za bardzo bransoletek czy zegarków, ale odkąd `wsadziłam rękę` w rozgrzaną prostownicę została mi blizna, którą staram się zasłonić tymi oto błyskotkami:

Można powiedzieć, że są to vipy z całej mojej kolekcji. ;) 

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na mani :)
    Bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, jak Ty to zrobiłaś? :) a biżuteria przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą płytkę paznokcia pomalowałam białym lakierem. Następnie przykleiłam tasiemkę dzieląc paznokcia na pół i jeszcze połówki na pół (tym razem poziomo). Każdy kwadracik pomalowałam innym kolorem. Zdjęłam tasiemkę i całość pomalowałam bezbarwnym lakierem. ;)

      Usuń
  3. Muszę sobie w końcu sprawić tasiemkę do paznokci, imponująco to wygląda :) A błyskotki na rękę świetne, skoro to tylko vipy, to musisz mieć pokaźną kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni zegarek bardzo mi się podoba!
    A paznokcie super! Kolejny przykład, dlaczego warto sprawić sobie w końcu tasiemkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty to robisz takie wzorki super to wygląda

    OdpowiedzUsuń