Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2012

kropeczki.

Witajcie. ;))
W związku z tym, że dawno nie kupiłam żadnego lakieru to właśnie dzisiaj nadarzyła się okazja aby się w jakiś zaopatrzyć. Postawiłam na granat essence- passion for fashion 87 oraz żółty ados- extra long lasting 624. Oba bardzo ładnie ze sobą współgrają. Jako, że miałam dzisiaj wielkiego lenia nie wymyśliłam nic ciekawego. Całość paznokci pokryłam (niekształtnymi) kropeczkami. ;p
* essence- passion for fashion 87
* ados- extra long lasting 624
 
 
 
  

5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że kropki na paznokciach mogą wyglądać tak świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt! I jak dużo kropek zmieściłaś na kazdym z paznokci :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie Ci to wyszło! niby nic, a jaki efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń