Obserwatorzy

piątek, 28 września 2012

lakier eveline - 496 + małe zakupy. ;)

Witajcie. ;))
Pewnie każda z Was wie, że w biedronce jest możliwość kupna produktów np. marki Eveline za naprawdę niską cenę. Oczywiście nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji. W moje ręce wpadła odżywka do rzęs, tusz oraz lakier do paznokci. 
Odżywkę do rzęs już testuję, więc jeśli zauważę jakąś zmianę to podzielę się z Wami informacją czy warto się w nią zaopatrzyć. ;)
Natomiast lakier posiada fajny pędzelek, dobrze kryje, konsystencja nie za rzadka nie za gęsta (można powiedzieć, że w sam raz). Na pazurkach 2 cienkie warstwy + kropeczki:

Upolowałam także świetną gumkę z kokardką. Idealnie komponuje się z kokiem. ;)


 lakier eveline- 496 (cena ok. 5zł)
wydłużający tusz do rzęs extension volume- eveline (cena ok.10zł)
odżywka do rzęs regeneracja i odbudowa- eveline (cena ok. 9zł)

3 komentarze:

  1. ja właśnie wczoraj byłam w Biedronce i kolory lakierów były już niestety wybrane, a ten Twój odcień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się wybrać do biedronki po ten lakier, idealny na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka jest fantastyczna mam ja u siebie :)
    zapraszam cie do mnie na moje powitalne rozdanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń