Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

pędzlem malowane.

Witajcie. ;))
Wykombinowałam mani z użyciem folii spożywczej.
1. Na początek malujemy paznokcie kolorowym lakierem. Czekamy aż wyschnie.
2. Malujemy paznokcie drugim kolorem (najlepiej kontrastowo)
3. Na mokry lakier przykładamy pozgniataną folię spożywczą. Dociskamy nią kilka razy do paznokcia, żeby porobiły się esy-floresy. 
4. Na koniec możemy nałożyć bezbarwny lakier. Gotowe. ;)
A oto efekty:
użyte lakiery:  Bell Glam Wear neon colour 04
ciemny szary- safari

I pazurki mojej mamy:
użyte lakiery: Bell Glam Wear neon colour 04
Rimmel 60 seconds - 840 blue eyed girl


4 komentarze:

  1. Wygląda jak pękacz, świetny pomysł. Widziałam takie coś z użyciem różnokolowoych lakierów. Zamiast tego drugiego koloru nakłada się różne kropki i wtedy rozmazuje folią, efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pomysłowe!!

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie! A ja byłam przekonana, że od razu ten bazowy lakier też się rozmięka i go też by folia mogła ściągnąć :-) wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowo, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń