Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Essence wild craft - 01 tree hugging.

Witajcie. ;))
Ostatnio naszła mnie mania na kolory nude. W moje ręce wpadł jeden z lakierów 
essence wild craft- 01 tree hugging. 
Jest to bardzo jasny brąz z drobinkami brokatu, których na pierwszy rzut oka nie widać. 
Kolor bardzo mi się podoba. Natomiast przy nakładaniu drugiej warstwy lakier tak jakby się ściągał. Może to była wina tego, że za szybko nakładałam na siebie warstwy. Na dodatek paznokcie mam pokryte żelem, ponieważ chciałam odratować kciuka, który się `złamał` w okropnym miejscu. Chyba nie zostanie mi nic innego jak skrócenie go. Jak on będzie wyglądać ;O ale co zrobić, odrośnie. ;p  


6 komentarzy:

  1. Kolorek fajny, ale ja też przy lakierach tej marki spotkałam się z tym, że druga warstwa ciągnie pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria właśnie ma to do siebie, że jakoś się ciągnie dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery tej marki mają to do siebie... ale kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulubione beże, aż zazdroszczę paznokci :*

    http://leveernis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym kolorze :) Musze się wybrać w poszukiwania tego lakieru :)
    A.

    OdpowiedzUsuń