Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

Mały mix + kolejny zrealizowany punkt projektu.

Witajcie. ;))
Dawno mnie tutaj nie było. Było to spowodowane nie tylko tym, że w tym tygodniu pisałam próbne matury, ale także innymi czynnikami. 
Postaram się w najbliższym czasie być bardziej aktywna i więcej czasu poświęcić blogowaniu. ;)
Dzisiaj mam dla Was taki mały mix, oraz kolejne punkty do realizacji włosowego programu. 

1. tak prezentują się moje włosy. byle jak spięty koczek na głowie jest najbardziej praktyczny. 
2. moje pazurki. lakier trzyma się już 3 dni, pomimo wykonywanych prac domowych-ani śladu odprysku. 
3. ostatnie wieczory mile spędziłam w towarzystwie repetytoriów. ;)
4. moje nowe maleństwo. pilocik, który umożliwia mi wykonywanie samej sobie sweet foci. ;)

A oto moje nowości pomagające w pielęgnacji włosów:
* kuracja przeciw wypadaniu włosów.
* nawilżający szampon i odżywka Avon naturals- żurawina i miód
Szampon z odżywką są fenomenalne. Włosy są świetnie nawilżone, delikatne, i co dla mnie najważniejsze nie puszą się. Ogólnie to jestem bardzo zadowolona z większości produktów do włosów marki Avon.

Przy okazji realizuję kolejny punkt projektu. 
12. Moim dotychczasowym - najlepszym produktem jest wcierka do włosów JANTAR. 
To ona sprawiła, że moje włosy z dnia na dzień stawały się coraz dłuższe. Oglądając zdjęcia nie mogę się zachwycić jak wyglądały w maju, a jak teraz.!

2 komentarze:

  1. Jestem zaciekawiona ta wcierką i może ją sobie kupię... Mam nadzieję, że próbne matury poszły Ci dobrze i sama chciałabym mieć tyle determinacji by wieczorami się uczyć do matury, ale coś czuję, że nawet w kwietniu się do tego nie przyłoże;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę chyba w tego Jantara zainwestować,bo masakra. Aktualnie zbieram na Radical :D
    Śliczny koczek!:)

    OdpowiedzUsuń