Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

paczka- paczuszka + studniówkowa sukienka.

Witajcie. ;))
Nawet nie wiecie jak mi się mordka cieszy. Właśnie dostałam paczuszkę z UK, a w niej pełno wszystkiego. ;D
Po jej otwarciu zobaczyłam:
1. zestaw kosmetyków:
szklane pilniczki (niestety jeden ucierpiał)
Davines- authentic moisture balm. Kosmetyk, który zaskoczył mnie najbardziej. Można go stosować na włosy (końcówki jako odżywka), twarz (do demakijażu) oraz ciała (np. jako żel pod prysznic).
moa (the green balm) - natural healing balm
naturalny, odżywczy balsam do suchej, delikatnej, wrażliwej skóry. 
błyszczyk- new cid cosmetics- i-gloss (coconut ice)
posiada lusterko,
oraz światełko.
piękny naturalny kolor, który niezbyt rzuca się w oczy. ;) 

2. słooodycze. ;D

Chciałyście również zobaczyć moją sukienkę na studniówkę. W tym samym sklepie kupiłam również uroczą kopertówkę. Oto i one:

Wiem, że nie jest jakaś super-extra, ale mi się bardzo podoba. ;)






1 komentarz:

  1. Właśnie, że sukienka jest super ekstra! Torebka także!

    OdpowiedzUsuń