Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

wodne tatuaże - motylki.

Witajcie. ;))
Chciałam stworzyć coś fajnego ale przy tym banalnego. Dlatego postanowiłam pobawić się tatuażami na paznokcie. Już nie raz mogliście podziwiać je w moim wykonaniu. Postawiłam jako bazy użyć odżywki eveline 3w1 - 3 warstwy. Tatuaże w kształcie motyli bardzo ładnie się komponują z delikatnym tłem i razem tworzą delikatny manicure. ;)


A na deser przedstawiam Wam wszystkie do tej pory wykonane mani za pomocą wodnych tatuaży. ;)

Mam nadzieję, że żaden mani nie wywinął mi psikusa i się nie schował. Chociaż wydaje mi się, że robiłam ich trochę więcej. ;p

5 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć na te cudowne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo elegancko w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo fajnie i ciekawie ;) Kiedyś spróbuję sobie takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo, bardzo,bardzo ładne paznokcie i ta długość :)

    OdpowiedzUsuń