Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

zakupowe szaleństwo + rozdanie u lakierowe wywiadówki.



Witajcie. ;))
Piątek przeznaczyłam na zakupowe szaleństwo. Razem z koleżanką wybrałyśmy się do Katowic w poszukiwaniu sukienek na studniówkę. Jechałam z myślą, że i tak sobie nic nie kupię, ponieważ jestem za bardzo wybredna. Ale jak zaczęłyśmy polowanie, to już w pierwszym sklepie wypatrzyłam `tą jedyną` (chociaż i tak marzyła mi się zupełnie inna). ;D
Chodząc po wielu sklepach tam i z powrotem nie myślałam o żadnej innej. Przymierzałam wiele różnych, pięknych sukienek. Oprócz sukienki kupiłam sobie piękną dużą kopertówkę, oraz buty. 
Nie obyło się też bez kupna nowych kosmetyków (i nie tylko). Z racji tego, że w każdej drogerii aż wiało promocjami, skusiłam się na te oto maleństwa:

1. czarny tusz do rzęs missy sporty - studio lash instant volume
2. puder prasowany rimmel - match perfection (100 ivory)
3. podkład rimmel - stay matte (100 ivory)
1. soraya- żelowa maseczka do cery naczynkowej
2. face food- oczyszczająca maseczka- wodorosty i błoto z morza martwego
3. face food- witalizująca maseczka do twarzy ogórek i jabłko
4. perfecta- antybakteryjny peeling enzymatyczny i maseczka oczyszczająca 

 zestaw trzech lakierów do paznokci h&m  (5 zł/%)
wsuwki do włosów z motylkami. (5 zł/%)

Zapraszam również do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym do zdobycia jest zestaw sześciu lakierów do paznokci. Więcej informacji znajdziecie tutaj:
http://mavia-nails.blogspot.com/2012/11/mavia-rozdaje.html


5 komentarzy:

  1. świetne zakupy, ciekawa jestem Twojej sukienki studniówkowej, pokażesz nam ją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod pytanie, również chciałabym zobaczyć jaki strój wybrałaś ;)

      Usuń
    2. dobrze. w następnej notce będziecie mogły zobaczyć sukienkę. ;)

      Usuń
  2. mam ten tusz i podkład i jak dla mnie oba są wielkimi niewypałami... a pudru chciałam spróbować już dawno, bo podkład z tej serii uwielbiam :) powiedz jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz... no własnie. też nie za bardzo przypadł mi do gustu. natomiast do podkładu nie mam zastrzeżeń. świetnie się spisuje. nie zostawia `plam`, fajnie się rozprowadza.
      co do pudru, to jest już moje drugie opakowanie. nie wyobrażam sobie żadnego innego. posiadam tłustą cerę, a on idealnie się sprawuje i sprawia, że moja cera pozostaje matowa przez cały dzień. na prawdę polecam. ;)

      Usuń