Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

french z panterką + rozdanie.

Witajcie. ;))
Jako, że ostatnio brak mi weny twórczej, wykonałam tradycyjny french z fioletową panterką na palcu wskazującym. 



Mam dla Was również rozdanie, w którym możecie zgarnąć kilka mini kosmetyków.  
1. molton brown - mleczko do demakijażu
2. deborah lippmann - brokatowy lakier do paznokci
3. eyeko- zielona kredka do oczu
4. molton brown- scrub do ciałą
5. murad - skin perfecting primer - podkład
6. aesop- próbki kremów, szamponów, odżywek...  

Rozdanie trwa od 15 do 29 grudnia. 
Aby wziąć udział wystarczy obserwować mojego bloga.
 Dodatkowy los można zdobyć dodając mojego bloga do blogrolla. 
Proszę o zostawienie komentarza w takiej formie:
Obserwuję jako:
Blogroll: TAK/NIE (link do bloga)
Mail: 

Wyniki ogłoszę 30 grudnia. 
Wszystkie kosmetyki są nowe.!




7 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Nimva
    Blogroll: NIE
    Mail: nimva@op.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale ładny ten french, na takich paznokciach cudownie wygląda!

    Biorę udział oczywiście, ciekawe kosmetyki. :)
    Obserwuję jako: wypad
    Blogroll: TAK http://wariacjeizi.blogspot.com/
    Mail: madisek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Ryszarda
    Blogroll: nie
    Mail:g.kaluza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. oddaj mi te paznokcie :(

    obserwuję jako: leveernis
    Blogroll: nie
    mail: nikola145@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: mia.vico
    Blogroll: NIE
    Mail: ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Camille
    Blogroll: TAK (camille-beauty.blogspot.com)
    Mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    Blogroll: TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Mail: gwiazdabloguje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń