Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

GOLDEN ROSE JOLLY JEWELS NAIL LACQUER 116

Witajcie. ;))
Również mnie dopadł szał na punkcie lakierów Golden Rose. Drobinki zawarte w lakierze świetnie się mienią i zwracają na siebie uwagę. Zostałam posiadaczką dwóch lakierów: 110 i 116. 
Na pierwszy ogień poszedł 116:
Jestem bardzo zdziwiona tym, jak łatwo można zmyć ten lakier. Większość brokatów jest trudna do usunięcia z paznokcia, natomiast ten... Szybko i bez problemu pozbyłam się go z płytki paznokcia. ;) 


Co mówi producent:
Nowa seria lakierów JOLLY JEWELS sprawi, że malując paznokcie, staniemy się jednocześnie posiadaczkami najpiękniejszej biżuterii...

Receptura lakierów JOLLY JEWELS zawiera bowiem mnóstwo mikroskopijnych cząsteczek specjalnie spreparowanego brokatu i miliony lśniących brylantowo drobinek przypominających drogocenne kamienie szlachetne. Połyskują one na paznokciach niczym brylanciki, sprawiając, że biżuteria staje się zupełnie zbędnym dodatkiem. Do wyboru mamy wszystkie najmodniejsze kolory karnawału – w wersji jednolitej albo wielobarwnej, harmonijnie łączącej w jednej buteleczce drobinki w różnych tonacjach.



3 komentarze:

  1. Te lakiery są prześliczne! Wczoraj kupiłam kolor 110 ale z pewnością jeszcze jakiś z tej serii sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń