Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

szapon i odżywka REVLON.

Witajcie. ;))
Dzisiaj przedstawiam Wam parę idealną. Szampon i odżywka REVLON trafiły w moję ręce, wyłącznie dzięki namowie koleżanki, za co jestem jej niezmiernie wdzięczna. 
Oby dwie buteleczki- butle, bo to aż 650ml! zakupiłam w promocyjnej cenie 6.99zł /szt w sklepie biedronka. ;)
REVLON felx - conditioner and shampoo. 

Szampon jest konsystencji żelowej w kolorze białka jajka, co sprawia, że nie spływa z ręki jak większość szamponów. 

Odżywka posiada gęstą konsystencję, co sprawia, że nie potrzeba jej dużo, aby całe włosy zostały nią pokryte. Dla niektórych posiada nieprzyjemny zapach, natomiast mi przypomina kosmetyk do pielęgnacji dzieci. Odżywkę nakładam na całą długość włosów poczynając od skóry głowy.

Odniosłam nawet wrażenie, że włosy stały się trochę cięższe, co wpłynęło na samodzielne prostowanie się włosów. Dla mnie bomba.! Teraz nie muszę męczyć się z prostownicą jak dawniej. ;)

Jedynym minusem jaki do tej pory zauważyłam, jest to, że należy używać szamponu jak i odżywki przy każdym myciu. Po umyciu wyłącznie szamponem włosy ciężko się rozczesują, oraz wydają się być przesuszone. Ja natomiast nie wyobrażam sobie mycia włosów bez użycia odżywki, więc dla mnie nie stanowi to żadnego problemu. ;) 

Przedstawiam również swój nowy nabytek. ;)
jaskółeczka, inspirowana zdjęciem poniżej. ;)







3 komentarze:

  1. To ten sam Revlon, który ma kolorowe kosmetyki? Nigdy nie wiedziałam, że produkują też pielęgnację. A tatuaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tatuażyk pierwsza klasa,sama mam dwa;)

    OdpowiedzUsuń