Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

RIMMEL 60 seconds - 260 funtime fuschia


RIMMEL 60 seconds - 260 funtime fuschia

- piękny kolor, idealny na lato
- posiada gruby, szeroki pędzelek który umożliwia pokrycie lakierem całej płytki już po dwóch pociągnięciach
- konsystencja dosyć gęsta
- szybkoschnący
- idealnie kryje [już po pierwszej warstwie]
- utrzymuje się długo na paznokciach
- nie ma większego problemu ze zmyciem go z paznokci
- na zdjęciach 2 warstwy lakieru + 3 warstwy odżywki eveline
- cena ok. 10 zł jednak ja upolowałam go w promocji za ok. 6 zł
- posiadam dwa lakiery z tej serii, ale na pewno skuszę się jeszcze na jakąś buteleczkę ;)
- przy nakładaniu kolejnych warstw polecam aby odczekać, aż wcześniejsza warstwa wyschnie, ponieważ pędzelek zostawia za sobą smugi. 


2 komentarze:

  1. Świetny! :) Kupiłam 2 lakiery z tej serii podczas promocji w Rossmannie. Dziwię się, że na ten nie zwróciłam uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem właśnie na etapie wszelakich różowych lakierów:) ten jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń