Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

tatuaże na paznokcie - różowe kwiatki

Witajcie. ;)
Do dzisiejszego mani postanowiłam wykorzystać wodne tatuaże, które już od dłuższego czasu zalegały na dnie szuflady.
Różowe kwiaty, które rozmieściłam na trzech paznokciach (u jednej ręki) na białym tle.

Jako bazy wykorzystałam biały lakier Classics 104, który zakupiłam w sklepie Golden Rose.
- mała buteleczka - 5ml jest dla mnie idealnym rozwiązaniem, ponieważ lakier wystarcza na 3 - 4 malowania, dzięki czemu lakier szybko nie wysycha i mam możliwość kupna następnej buteleczki w tym samym kolorze, bądź do odmiany innym. ;)
- cena 3 zł
- posiada średniej grubości pędzelek, dzięki któremu lakier fajnie się nakłada na płytkę paznokcia
- lakier średniej konsystencji
- aby lakier nie prześwitywał należy nałożyć minimum 2 warstwy
- czas schnięcia - przeciętny
- trwałość kilka dni, pomimo wykonywanych obowiązków domowych
Jak najbardziej polecam. ;)
Gamę kolorów możecie zobaczyć  TUTAJ

Na całość nałożyłam QUICK DRY TOP COAT  również firmy Golden Rose.
- lakier posiada szeroki pędzelek, dzięki któremu fajnie się nakłada na płytkę paznokcia
- buteleczka 10ml
- cena ok. 8-9 zł
- nadaje połysk
- dzięki niemu lakier wysycha w ekspresowym tempie
- rzadka konsystencja
- przedłuża trwałość lakieru
- zawiera filtry UV
Utwardzacz możecie zakupić TUTAJ
Teraz odsyłam Was do zdjęć:






3 komentarze: