Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

dziewczęcy róż + drobinki z golden rose.

Witajcie. ;)
Przedstawiam Wam lakier, który uzyskałam z połączenia odżywki Eveline 8w1 oraz lakieru nail system- 207.
Niestety lakier miał bardzo rzadką konsystencję, dlatego musiałam coś z nim zrobić.
Bardzo podoba mi się uzyskany z połączenia kolor. Jest taki dziewczęcy, słodki jak cukiereczek.
Użyłam również zakupionego ostatni lakieru Golden Rose sweet color 45.
Ma on malutkie drobinki, które świetnie się mienią w słońcu.
Całość prezentuje się następująco:

14 komentarzy:

  1. Ale cudo, te drobinki dają świetny efekt <3 Mało, że lakier piękny, to jeszcze idealne paznokcie i skórki o których tylko mogę pomarzyć:P

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt słodki a taki mi się ostatnio podoba (w sam raz na pochmurne dni) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że tutaj piszę, ale nie widzę nigdzie u Ciebie adresu e-mail
      bannerem do mojego rozdania jest obrazek znajdujący się pod tym adresem: http://3.bp.blogspot.com/-AFdTa08EWVY/UcyAX-D8thI/AAAAAAAAAiw/0FQDYsROqJo/s400/rozdanie.jpg.jpg a nie to zdjęcie które umieściłaś ;)

      Usuń
  3. Nie przepadam za aż takim cukierkowym różem, nie mój kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mi siępodoba słodziutka wersja dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek piękny :D
    Nie mogę napatrzeć sie na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach jak ja uwielbiam te Twoje pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wprawę do stylizacji pazurków; bede tu czesciej zagladac;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie :) Przyjemnie się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziewczęco.. super:)

    OdpowiedzUsuń