Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2013

essence- colour&go 115 redvolution + tatuaże wodne.

Witajcie. ;)
Uwielbiam czerwienie na paznokciach, a w związku z tym, że już dawno u mnie nie gościły postawiłam na: czerwień essence- colour&go 115 redvolution. 
- lakier posiada szeroki pędzelek, dzięki któremu ładnie się rozprowadza na płytce
- szybkoschnący
- już jedna warstwa ładnie się prezentuje na paznokciach
- długotrwały kolor
- ogólnie stawiam duży +
Aby nie było za nudno ozdobiłam je tatuażami wodnymi w kształcie kwiatów. 


9 komentarzy:

  1. świetne, ostatnio jestem zakochana w naklejkach wodnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też muszę spróbować z naklejkami wodnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne:) zazdroszczę takich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie! fajna spr z tym tatuazem.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam czerwone lakiery:)
    obserwuję i zapraszam Ciebie również do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie prezentują się Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie :D mogłabyś mi podać instrukcję, jak stosować naklejki wodne :P ?

    OdpowiedzUsuń