Obserwatorzy

sobota, 8 czerwca 2013

neonowo.

Witajcie. ;)
Jako, że neony są teraz hitem postanowiłam, że zagoszczą na moich pazurkach.
Niestety lakier, który posiadam nie jest w stanie pokryć płytkę paznokcia, tak aby nie prześwitywał.
Wpadłam na pomysł, że najpierw pomaluję paznokcie na biało, a następnie pokryję ją neonowym lakierem.
Bardzo mi się spodobał i dzięki niemu wpadłam w wir marzeń o lecie, w szczególności, że za oknem ciągle pochmurnie i deszczowo.
Na pewno często będzie gościł na moich paznokciach. ;)

Efekt możecie zobaczyć poniżej:


lakier miss selene 215, który możecie nabyć TUTAJ
kosztuje zaledwie 3zł

Mama podsunęła mi swoje paznokcie, żebym coś wykombinowała. Niestety zeberkę robiłam po raz pierwszy i nie wyszła zbyt ciekawie. Mam nadzieję, że z biegiem czasu nabiorę wprawy i będzie mi to wychodzić coraz lepiej. ;)
Użyłam lakieru MIYO mini drops 125 INDEPENDENCE
- nałożyłam dwie warstwy
- lakier lekko perłowy
- mały pędzelek, dzięki czemu musimy jeździć po paznokciach kilka razy (w przypadku szerokich jakie ma moja mama)
- nawet szybko wysycha
- cena 3 zł
- pojemność 7 ml






6 komentarzy:

  1. Patent z białym lakierem jako bazą zawsze się u mnie sprawdza, szczególnie przy takich właśnie neonach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. neonek śliczny...ale jakie Ty masz piękne pazurki...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Twoje i mamy piekne :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba kupię ten neonowy :) bo mój odmawia posłuszeństwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo potraktowałam mój neon z Safari w zeszłym roku! :)

    OdpowiedzUsuń