Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

nietypowy french + panterka.

Witajcie. ;)
Od dawna miałam ochotę na french, także dzisiaj postawiłam na taki niestandardowy.
Do wykonania użyłam trzech kolorów:
- szary - Ados - Extra Long Lasting 567 , który wymieszałam z odżywką Eveline - Maksymalny wzrost paznokcia
- neonowy - Bell - Glam Wear 04
- czarny - H&M - nail polish
- całość pokryłam lakierem Golden Rose - Top coat
Na serdecznych palcach wykonałam motyw panterki za pomocą sondy.
Całość bardzo mi się podoba. ;)
Może znacie jakieś lakiery w kolorze nude, które mają idealne krycie i można je wykorzystać do standardowego frencha?

14 komentarzy:

  1. śliczne pazurki ^^ ta baza jest świetna :) panterka też fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszło! Świetne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać nie tylko klasyczny french zachwyca :)
    super połączenie... ja również robiłam ostatnio french w wydaniu wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo, ja bym jedynie rozmieściła panterkę na całym serdecznym paznokciu

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy, aczkolwiek osobiście połączyłabym inne kolory :) Nie lubię połączenia szarości z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne paznokcie :). Ciekawy ten french ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wszystko się komponuje :D
    bardzo ładny szaraczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szare lakiery, a z dodatkiem neonka i pantery wyglądają nieziemsko:D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdobienie:) w ogóle nie wiem dlaczego tak późno tu do Ciebie trafiłam! wstyd:)

    OdpowiedzUsuń