Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

piasek PEASE + delikatne zdobienie.

Witajcie. ;)
Oglądając różne inspiracje paznokciowe zaciekawiły mnie drobne kuleczki na paznokciach. Poleciałam do sklepu i udało mi się takowe dorwać.
W związku z tym nie wiedziałam w jaki sposób mam je ułożyć, ale na początek coś prostego co daje niesamowity jak dla mnie efekt, którym nacieszyłam się tylko chwilkę.
Niestety wszystkie kuleczki na drugi dzień poodpadały.
Do wykonania mani użyłam:
PAESE 326
Classics 104 Golden Rose
QUICK DRY TOP COAT Golden Rose
- złote kuleczki
Całość prezentuje się następująco:

14 komentarzy:

  1. Przepiękny manicure :) Cukierkowy, ale nie za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolory, świetnie je dobrałaś. :) Mam kilka kolorów bulionowych kuleczek, ale u mnie też niestety nie trzymają się za długo. Szkoda, bo wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ^^ czy to jest bulion?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie delikatne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczne długie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, kobieco. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń