Obserwatorzy

piątek, 7 czerwca 2013

trochę nowości + eveline miniMAX 801

Witajcie. ;)
Dzisiaj troszkę o tym, co ostatnimi czasy trafiło w moje ręce. 
W ramach promocji w Rossmannie zaopatrzyłam się w trzy lakiery do paznokci. Jeden z nich mieliście już możliwość zobaczyć. Oto i one:
- wibo Express growth - 484
- wibo Express growth - 348
- Rimmel 60 seconds - 260 FUNTIME FUSCHIA

Natomiast wczoraj zahaczyłam do drogerii i przygarnęłam do siebie:
- MIYO mini drops RASPBERRY ISLAND
- MIYO mini drops 125 INDEPENDENCE
- eveline mini MAXI 801

Dzisiaj zaś zawitał do mnie listonosz i przyniósł mi zestaw pięciu pędzelków do zdobień. 

 Teraz nie pozostaje mi nic innego jak testować te wszystkie zdobycze. ;)
Niestety dzisiaj wena mnie opuściła i mani nie wyszedł za specjalnie. Ale przedstawiam Wam co skombinowałam za pomocy pędzelka i sondy. 
Paznokcie pomalowałam lakierem Eveline miniMAX 801.
- nałożyłam dwie warstwy
- krycie pomimo dwóch warstw nie zadowala mnie (może to przez zły dzień?)
- w buteleczce kolor przedstawiał się dużo lepiej niż na pazurkach, ale tragedii nie ma
- ciężko nakładał się na paznokcie
- jak z trwałością zobaczymy

Zapraszam do rozdania:


5 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz i od dziś obseruję Twój blog :) podoba mi się tutaj :) Zapraszam również do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny ten lakier z Eveline. Miyo też śliczne, szczególnie ciemniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru przegenialny, a razem z czarnym wzorkiem to już całkiem cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na paznokciach lakier przypomina mi trochę Tart Deco z Essie.
    Lakiery z Eveline mnie nie pociągają, ale z Miyo już owszem. Słyszałam, że są całkiem niezłej jakości. No i kolory mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń