Obserwatorzy

niedziela, 9 czerwca 2013

tutti frutti - fruity od essence

Witajcie. ;)
Długo myślałam co bytu zmalować na moich pazurkach i tak przeglądając swoje lakiery natknęłam się na:
Essence Fruity- 03 very cherry
- Essence Fruity- 04 one kiwi a day…
Myślałam, że już nie będę miała okazji ich ciekawie wykorzystać, ale jednak...
I tak co drugi paznokieć pomalowałam w innym kolorze. Następnie pędzelkami namalowałam wzorki przedstawiające kiwi oraz truskawki.
Całość prezentuje się bardzo ciekawie, przypominając letnią owocową sałateczkę. ;)



ZAPRASZAM NA ROZDANIE <klik>

9 komentarzy:

  1. zapraszam do siebie!
    dopiero zaczynam :)

    http://jaagoda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt.
    Żałuje, że nie udało mi się kupić tych lakierów Essence.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudownie :) nigdy nie spotkałam się z takim wykonaniem co uważam za ogromnyyy + :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci wyszły :) Do tego potrzeba cierpliwości i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń