Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

żyrafy.

Witajcie. ;)
Moja kolekcja lakierów znów się powiększyła o te trzy małe buteleczki:
- Golden Rose sweet color 49
- Golden Rose sweet color 05
- Golden Rose sweet color 45
Każdy z nich kosztował mnie tylko 2 zł a ile sprawiają przyjemności. ;)
Jako pierwszy w ruch poszedł kolor 05.
- nałożyłam 3 grube warstwy, ponieważ słabo kryje
- mały, zgrabny pędzelek
- średnio gęsta konsystencja
- co do trwałości jestem zadowolona, lakier po kilku dniach dopiero zaczął się ścierać
- ogólnie duży +
Postanowiłam też trochę ożywić paznokcie i zmalowałam coś podobnego do żyrafy. :P
Oto efekty:

Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety były robioną porą nocną w łazience. :P
Mam nadzieję, że się podobają. ;)

Ostatnio zaopatrzyłam się również w plastry z woskiem do depilacji twarzy z Veet.
Miałam okazję już je przetestować i jestem bardzo zadowolona!
Wystarczy chwila, żeby się rozgrzały, mają ciekawy wosk, który można użyć kilka razy.
Bardzo ładnie pachną, nie podrażniają. Mogę powiedzieć, że w końcu trafiłam w dziesiątkę z kupnem i stały się moim ulubieńcem. ;)
Zawsze kupowałam te z Joanny - Sensual, ale niestety nie byłam z nich zbytnio zadowolona. Nie wyrywały większości włosków,  podrażniały skórę, ciężko było je rozgrzać.


10 komentarzy:

  1. ale słodkie :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tą serią lakierów Golden Rose. 05 wygląda świetnie, piękny kolor, tylko szkoda, że tak słabo kryje. Po 3 warstwie widać jeszcze prześwity :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne żyrafki! Też niedawno malowałam ten motyw.
    Zapraszam Cię do udziału w paznokciowym projekcie:
    http://mymixoflife.blogspot.com/2013/06/projekt-wieczorynka-u-mixoflife-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ale ładne :) świetny pomysł :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się wzór żyrafy :) Nie widziałam jeszcze w sklepie tych małych lakierów.
    A.

    OdpowiedzUsuń