Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

come along with me & blue bliss.

Witajcie. ;)
Dzisiaj nadchodzę z recenzją lakierów do paznokci, które zakupiłam w sklepie H&M.
Na pierwszy odstrzał poszły te dwa:
nail polish - come along with me
nail polish - blue bliss
Uważam, że bardzo do siebie pasują. 
Pomalowałam paznokcie mamie. Na paznokciach nałożona tylko jedna grubsza warstwa lakieru. 
Kolor piękny z odrobiną lekkiego brokatu, który jest zauważalny tylko jak poświeci słoneczko. ;)
Fajny, szeroki pędzelek. Buteleczka trochę niewygodna, ale niech już będzie. 
Jedynym minusem jest to, że jedna warstwa lakieru bez bazy czy lakieru nawierzchniowego strasznie szybko odchodzi z paznokcia. Dlatego, aby przedłużyć żywotność lakieru na płytce, należy nałożyć z dwie warstwy. 

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami:

13 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) I bardzo młode ma Twoja mama dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieski nie jest mój ale U ciebie fajnie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawie wyglądają w takim połączeniu :)
    podoba mi się :)
    i zgadzam się, dłonie ma mama bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje na dłoniach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takie kwadratowe buteleczki do których dopasowana jest zakrętka, bo widzę kiedy już się źle dokręca i że pora wszystko umyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna, grubsza warstwa?! Jestem pod wrażeniem. Świetny kolor, ten z brokatem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za miłe słowa. rzeczywiście, moja mama ma piękne dłonie, choć szeroka płytka paznokcia stanowi jak dla mnie trudność w malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, jak dziewczyny wyżej pisały - Twoja mama ma śliczne dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ze sobą grają! a mam faktycznie ma piękne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń