Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

nowości!

Witajcie. ;)
Na początku tygodnia wybrałam się z koleżanką do Warszawy. Nie obyło się bez kupna nowych lakierów do paznokci. Gdzie pojadę, tam zawsze muszę nabyć chociaż jedną buteleczkę. W związku z wyprzedażami w H&M natrafiłam na meega promocje lakierów. Z 14.90 zł zostały przecenione na 2 zł!
W moje ręce wpadły oto te 4 buteleczki:
* nail polish - come along with me
* nail polish - jo is in the house


* nail polish - blue bliss
* nail polish - pink macaroon
Natrafiłam też na ten piękny lakier. Zakochałam się w nim!
*softer crazy colours nr 26
Na dniach spodziewajcie się recenzji tych lakierów. ;)
W H&M kupiłam również kwiatuszki, które pięknie komponują się z kokiem. 
A także mgiełkę do ciała Fruttini : Cherry Vanilla. 
uwielbiam owocowe mgiełki!
Uzupełniłam też swoją szafę (która się już nie domyka) o:
 * piękną marynarkę H&M
 * lordsy sinsay
* okulary sinsay




12 komentarzy:

  1. takie ceny tych lakierów?! ohohoh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy.lakiery w super cenie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, szczególnie lordsy :) Lakiery przecenione z 15zł na 2?! Wow, żałuję, że akurat na taką promocję nie trafiłam :| Świetne kolory, szczególnie "jo is in the house" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kurcze ale z Ciebie łowca okazji, lakiery za 2 zł:D I te okulary <3 Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w hm byly lakiery na promocji za 5 :(

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zakupy!
    baby pink od h&m cudny, a lordsy... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się obkupiłąm w H&M :D Szkoda, że w Krakowie nie było tylu lakierów...Dorwałam tylko 2 kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lordsy boskie! A okulary z Sinsay mieszczą Ci się na głowie? Ja nie mam głowy jak piłka do koszykówki, raczej mam małą czaszkę, a okulary stamtąd uciskają mnie do tego stopnia, że nie jestem w stanie ich nosić. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na szczęście mi się mieszczą. nie miałam problemow z żadnymi okularami własnie w tym sklepie. :P

      Usuń