Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

softer crazy colours nr 26

Witajcie. ;)
Kolor, który skradł moje serce. Już kiedyś miałam lakier essence w podobnym kolorze, który bardzo mi się podobał. Niestety tak często nim malowałam, że nawet nie zauważyłam kiedy się skończył. Musiałam go w takim razie czymś zastąpić. Tak przypadkowo natrafiłam na tą małą buteleczkę.
Lakier kosztował mnie ok 6zł.
Ma piękny jasno-niebieski kolor.
Posiada płaski pędzelek, którym bardzo fajnie się maluje.
Konsystencja nie za rzadka, nie za gęsta - taka w sam raz.
Bardzo trwały. Nawet pomimo siedzenia całego dnia w wodzie, lakier nie zaczął odpryskiwać.
Tak prezentuje się na paznokciach:
softer crazy colours nr 26
Na pewno często będzie gościł na moich pazurkach. ;)

9 komentarzy:

  1. Kolor jest naprawdę śliczny, chyba się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, mam prawie identyczny i go uwielbiam :) Niestety mój bardzo długo schnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kolor. A Twoje paznokcie rządzą - są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i do tego tani ;). Musze sobie taki sprawić, jest idealny na lato :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ;) szkoda, że nigdzie nie widziałam takich lakierów, bo na pewnwo bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi się podobają te niebieskie lakiery ;)
    przeczytaj nową notkę na http://ed-like.blogspot.com/ ;) malutka wzmianka o Twoim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń