Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

tydzień czwarty - gumisie.




Witajcie. ;)
Jak ten czas leci... minął już czwarty tydzień projektu, w którym do zmalowania były Gumisie. ;)
Zawsze wzorki malowałam za pomocą pędzelków o różnej wielkości oraz sondy.
Pomyślałam, że lepszym rozwiązaniem do malowania szczegółów byłyby lakier do zdobień 2w1 - rapitograf.
Lakier ten posiada cienki pędzelek oraz malutką igiełkę.
Bardzo jestem zadowolona z tego kupna. Dzięki lakierom mogę w łatwy i szybki sposób namalować szczegóły na swoich pazurkach.
A oto moje Gumisie. ;)

19 komentarzy:

  1. jak słodko, bajkowo i uroczo! przepiekne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci wyszło, a Gumisie to bajka mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne te Twoje gumisie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden paznokieć powinien być poświęcony na 'sok z gumijagód;)'

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja wam wszystkim zazdroszczę takiego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie CI wyszło, zapraszam an rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/rozdanie-wygraj-rozowy-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku one są po prostu rewelacyjne. Masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite:) Szkoda,że ja nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczności :)
    Nigdy nie miałam okazji zdobić paznokci takim wynalazkiem :/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdobienie, choć osobiście nie przepadam za gumisiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent. Tak pięknie zdobisz paznokcie. Obserwuje z ciekawością : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodkie gumisie :)

    Zapraszam na rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń