Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

tydzień drugi - smerfy.

Witajcie. ;)
Jak ciężko jest zmalować na paznokciach postacie z bajek... W ogóle trudno było mi się zebrać za malowanie smerfów. Kompletnie brak mi pomysłów, jednak postawiłam jak w przypadku Bolka i Lolka na portrety.
Co do Smerfetki, to nie jest do siebie w zupełności podobna. Śmieję się, mówiąc, że przypomina Dracule. :D
Postanowiłam spróbować drugi raz, ale chyba zdecydowanie pierwsza próba wypadła lepiej. 
Smerfetka po raz kolejny mi nie wyszła. :P



21 komentarzy:

  1. świetne!:) smerfetka mi akurat trochę Hogatę przypomina:P no co.. taka Smerfetka 30 lat później:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dokładnie. Smerfetka 30 lat później. :D

      Usuń
  2. jesteś jedną z najbardziej uzdolnionych dziewczyn! również wersja nr. 1 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo zmalowałaś :D Smerfnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie druga próba trochę gorsza, ale i tak jest świetnie. Podziwiam talent, osobiście nie umiem nic narysować na kartce, a co dopiero na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi także pierwsza bardziej przypadła do gustu! :-)

    ale obie są sliczne i żadnej wersji bym nie odtworzyła! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ci to wyszła, zdolna bestia :) mi również wersja 1 się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra! Papcio Smerf genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam podoba się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wersja 1 mi sie bardziej spodobała, ja też miałam podejście do Smerfetki ale kompletnie m i nie wyszla i zastapiłam ją Gargamelem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfetka nie przypominała mi Draculi dopóki tego nie przeczytałam, ale teraz już zawsze jak spojrzę na Smerfetkę będę miała przed oczami jej ociekające krwią kły ',,'

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze są lepsze, czym malujesz kontury? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kontury maluję pędzelkami, choć czasami używam lakierów do zdobień z cienką końcówką. ;)

      Usuń
  12. Cudowne paznokcie! Masz kurde mega talent kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, prześwietne :) Masz zdolności manualne i plastyczne nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń