Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2013

Tydzień pierwszy - Bolek i Lolek.

Witajcie. ;)
Biorę udział w projekcie WIECZORYNKA u mixoflife:
W pierwszym tygodniu jest za zadanie zmalować postacie Bolka i Lolka.
Długo zastanawiałam się nad wzięciem udziału w projekcie, ponieważ moje zdolności artystyczne nie są zbytnio rozwinięte. :P
Jest to zatem dobry pomysł, aby poćwiczyć trochę i pomimo niepowodzeń dalej dążyć do celu. Niestety za pierwszym razem nie wyszło mi tak, jakbym chciała, ale z drugiego jestem już bardziej zadowolona. 
Myślę, że widać podobieństwo i każdy by rozpoznał te dwie serialowe postacie. ;)
Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej:
A na deser zdjęcie z zeszłorocznej wizyty w Bielsku-Białej. Ja z Bolkiem i Lolkiem. :D


16 komentarzy:

  1. Ale super Ci wyszło! Bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, ja tak nie potrafię ;). Najbardziej spodobał mi się środkowy paznokieć :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent ;) ja bym nie namalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa, piękne są, nie czepiaj się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. coś czuję, że tu sie szykują jakieś studia na ASP :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdolności nie są rozwinięte? kochana, wyszło tak pięknie, że nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wg mnie wyszło świetnie :) ja niestety nie wiem czy dam radę to zrobić :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszło :D Mi osobiście się bardzo podoba :D Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaje do obserwowanych:)
    Mam nadzieję ze odwzajemnisz się tym samym :)

    KIEDY NUDNO CI I ŹLE WEJDZ NA bLOG prettygirl
    Girl prezenty da nie male, gdy zostaniesz z nia na stałe.
    Blog coraz barzdiej sie rozwija , wiec dziewczyny COME HERE :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonane mani :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń