Obserwatorzy

poniedziałek, 2 września 2013

ciasteczkowy potwór.

Witajcie. ;)
Mrr, to ja - ciasteczkowy potwór! ;D
Zachciało mi się czegoś bajkowego, dziwacznego... zainspirowały mnie również płatki do mleka w kształcie ciasteczek. Także postanowiłam przenieść obraz ciasteczek na paznokcie.
Namalowałam niebieskiego zjadacza ciasteczek i tak teraz we dwójkę się objadamy. :D
Potworek ma dokładnie taki sam uśmiech od ucha do ucha jak ja, podjadająca coś słodkiego. Nie macie pojęcia jak miło mi się na niego patrzy. ;)

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ciasteczkowego :D
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale świetny ciasteczkowy potwór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju świetne! piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest! :D
    zmieniłaś kształt paznokci? teraz wyglądają mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah! Jakie słodziaki :D
    Uważaj, żeby nie podjadały Ci tych płatków ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :)Świetnie Ci wyszło zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny potworek, sama bym schrupała jakieś ciasteczko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bajka zawsze mi się fajnie kojarzyła super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce ciasteczko! :)
    Bardzo fajny mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakieee booskie *.*
    Zapraszam do mnie na nowy post, dopiero zaczynam blogowanie także jeżeli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj - dla Ciebie to chwilka, a dla mnie uśmiech na twarzy i chęć do dalszego blogowania :)
    + ja obserwuję :)
    http://anotherworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O boże kobieto ! PRZEŚLICZNE ! Szkoda, że do Warszawy masz trochę daleko, bo bym Cię zmusiła abyś przyjechała i mi takie zrobiła :P Jak będziesz w okolicy to dawaj znać, chętnie użyczę paznokci do takich zdobień :D

    Niestety do piątku muszę obciąć paznokcie na krótko, bo zaczynają się zajęcia na pracowni kosmetycznej, gdzie niestety moja długość paznokci nie przejdzie jakiejkolwiek kontroli nawet z daleka :P

    Pozwolę sobie zaobserwować, bo paznokcie za każdym razem mnie powalają *________*

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe mega są. cudny wzór i świetne wykonanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne!;) mega mi się podobają;) ja robię muffinki z wizerunkiem Ciasteczkowego Potwora:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem, woow obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń