Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

galaktyka na paznokciach.

Witajcie. ;)
Dzisiaj prezentuje Wam lakier, dzięki któremu wpadłam na pomysł zmalowania galaktyki na paznokciach mojej mamy. ;)
OPI - Peace&Love&Opi
Lakier o ciekawym i dość nietypowym kolorze. Jest to metaliczny szary, który pod światłem wpada w fioletowo-różowy odcień. Pierwsze moje skojarzenie jak go ujrzałam - kosmos!
Lakier w dość dużej buteleczce o szerokim pędzelku, którym łatwo się rozprowadza. Nie smuży, szybko wysycha. Potrzebne dwie warstwy, aby nie prześwitywał. 
Do wykonania zdobienia użyłam również lakierów:
 Lakier bazowy: OPI - Peace&Love&Opi
wibo gel like - 4 flirt
wibo gel like - 2 electric orange
OPI - NL E74
-  biały lakier do zdobień

6 komentarzy:

  1. Twoja Mama ma bardzo ładne paznokcie :)
    a galaktyka fantastyczna :)
    O.P.I rzeczywiście świetnie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny ten lakier, ślicznie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda po prostu kosmicznie! :D
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się motyw galaxy na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń