Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

kolorowe paski - wakacyjny mani. ;)

Witajcie. ;)
Postanowiłam stworzyć coś na paznokciach, co będzie przypominało mi o właśnie trwających jak i powoli kończących się wakacjach.
Wpadłam na pomysł, że użyję kolorowych lakierów (co prawda mam ich trochę, ale i tak były problemy z wyborem tych `idealnych`). :P
Tak więc padło na 5 lakierów oraz czarny, dzięki któremu namalowałam palemki. Całość pokryłam jeszcze lakierem matującym.  ;)
Wiem, że kreseczki nie są idealnie równe ponieważ wszystko malowałam od ręki.
Na początku chciałam stworzyć zupełnie coś innego, ale wyszło coś takiego:


17 komentarzy:

  1. jak kolorowo!
    mega optymistyczny mani a paski jak na malowane odręcznie - perfekto!
    I te palemki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cutepolish robiła ostatnio podobny tutorial! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam nierówne kreski... jak dla mnie równe, piękne i bardzo wakacyjne;) Świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wakacyjnie i wesoło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię na pazurkach motyw palemek

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł ;D wygląda naprawdę genialnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo fajne takie paski :D
    BTW - podobają mi się zwierzęta w Twoim banerze ^^

    OdpowiedzUsuń