Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2013

kosmetyczne zakupy internetowe.

Witajcie. ;)
Przeglądając oferty sklepów internetowych, widząc te wszystkie promocje... rozpływam się.
Gdyby tak mój portfel był wypchany banknotami, wzięłabym wszystko! Ale niestety...
Chociaż skusiłam się na małe co nieco.
Dużo dobrego słyszałam o Olejku odbudowującym do włosów z Yves Rocher.
Jako, że poprzez złożenie zamówienia przez internet można było wybrać sobie jeden z trzech gratisów postanowiłam założyć konto.
Zarejestrowałam się na stronce, a po chwili otrzymałam maila z miłą informacją. Przy zakupie produktów za minimum 39 zł  mam możliwość skorzystania z darmowej dostawy oraz dostanę prezent niespodziankę, tak na dobry początek.
Pomyślałam - nic tylko skorzystać z okazji. W moim koszyku pojawił się wcześniej wspomniany:
- Olejek odbudowujący do włosów oraz
- szampon rewitalizujący
Dzisiaj rano odwiedził mnie sympatyczny Pan listonosz, który przyniósł mi paczuszkę (zamówienie składałam w sobotę, także wysyłka ekspresowa)
Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam zawartość paczuszki. Oprócz zamówienia dostałam również:
- jeden z trzech gratisowych produktów, a wybrałam sobie Olejek do włosów (tak, co prawda drugi) oraz
- krem rewitalizujący 24h
Bardzo się cieszę z tego zamówienia, a szczególnie z tych wspaniałych gratisów. Teraz czeka mnie testowanie tych produktów. Za miesiąc postaram się napisać recenzję na ich temat. ;)

Nie mogłam również zapomnieć o swoich pazurkach i to właśnie z myślą o nich złożyłam kolejne zamówienie.
Na stronie KLIK znalazłam piękne ćwieki o różnych wzorach i kolorach.
Co prawda za bardzo nie poszalałam, ale jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z takimi ozdobami. Jak na początek wystarczy. Jeżeli mi się spodobają, na pewno złożę kolejne zamówienie, bo na prawdę warto.
Kontakt ze sprzedającym wyśmienity. Ceny wysyłki bardzo tanie, a czas realizacji bardzo krótki!
Mogę się również pochwalić, że wygrałam rozdanie u KLIK
Jest to moja pierwsza wygrana, dlatego bardzo się cieszę. ;)



8 komentarzy:

  1. Gdyby mieli coś więcej niż tylko ćwieki, na pewno zrobiłabym zakupy.. :(

    i miłe takie gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze zamówienie w YR jeszcze przede mną ;)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :)
    Miłego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy na allegro świetnie wyszły :) Uwielbiam tego sprzedawcę. I jestem ciekawa tego oleju do włosów ;) Sama mam dość przesuszone włosy i pewnie by mi się przydało co nieco, ale póki co mam na wykończeniu swój olej kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy sama siepewnie na jakieś zdecyduje u nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam YR <3 Mają świetne kosmetyki, powinnaś być zadowolona z szamponu, mi bardzo się spodobał:) Jednak ten krem jest zdecydowanie za ciężki i od czasu do czasu wklepuję go tylko w szyję i dekolt;p Mojej mamie też nie udało mi się go wcisnąć, bo robiła się czerwona jak burak:P

    OdpowiedzUsuń
  7. już kilka razy zastanawiałam się nad YR, muszę chyba kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń