Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

projekt tęcza - pomarańczowy.

Witajcie. ;)
Pomarańcz jest głównym kolorem w drugim tygodniu tęczowego projektu. 
Jako, że moja kolekcja jest całkiem spora, to właśnie kolorów pomarańczowych dużo tam nie znajdziemy, ale z dwa owszem. :P
Piękny energiczny kolor posiadający mieniące się drobinki:  wibo gel like - 2 electric orange
Nałożyłam dwie grubsze warstwy, a całość ozdobiłam sówkami. ;)
Nie mogłam się oprzeć, jak zobaczyłam je na blogu: PolishCookies
Wiem, że moje nie są idealne, ale jak na pierwszą próbę jestem z nich zadowolona. ;)

12 komentarzy:

  1. urocze i mega słodkie! ja na pomarańcz też się wzorowałam i tez mi nie wyszło idealnie, ale liczy się fakt że się staramy :) ja swoje pokażę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek! Choć za pomarańczowym nie przepadam ten jest troche nietypowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne sąą <3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! jakie słodziaki :)
    ciekawskie sówki ;3

    OdpowiedzUsuń