Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

tydzień ósmy - myszka miki.

Witajcie. ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam ostatnie zdobienie wieczorynkowego projektu. Osiem tygodni, osiem tematów, osiem kombinacji zdobieniowych.
Co do samego projektu, był to pierwszy, w którym wzięłam udział. Na początku myślałam, że nie podołam zadaniu. Na szczęście miałam motywacje oraz chęci i starałam się za wszelką cenę zmalować mani na dany temat tygodnia.
Zobaczyłam wiele pięknych prac. Moje gubią się w tłumie, ale jak na pierwszy raz i moje `umiejętności` chyba nie jest aż tak źle. :P
Może przejdziemy w końcu do zdjęć ostatniego tygodnia. Miki oraz Minnie oraz motywy, które mi się z nimi kojarzą. ;) Myszki co prawda w żadnym wypadku nie są podobne do tych wieczorynkowych, ale nie chciałam ich już poprawiać. Niech będą takie zmutowane myszki. :P
Bardzo serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś to powtórzymy. ;)
Zrobiłam również zakładkę, w której możecie zobaczyć wszystkie moje prace 
z wieczorynkowego projektu. ;)

12 komentarzy:

  1. mały paznokieć z tymi miniaturowymi myszkami wygląda przegenialnie, to się nadaję na osobne zdobienie :) śliczna całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie Myszki!!
    Niesamowicie to wygląda. I wcale nie sązmutowane.. Są dokładnie takie jak w bajce! Świetnie jeodwzorowałaś :)
    Podziwiam za talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie! Masz talent, ja bym w życiu czegoś takiego nie zmalowała :)

    OdpowiedzUsuń