Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

uwaga bomba! -złoty lakier OPI

Witajcie. ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam wybuchowy mani. :D Do wykonania zdobienia zainspirował mnie lakier:
OPI - NL E78
 Buteleczka zawierająca prawdziwe złoto. Lakier brokatowy w ciepłym kolorze, który trochę ciężko nałożyć.
Posiada malutki pędzelek, oraz konsystencję, dzięki której należy nałożyć kilka porządnych warstw, aby pokrył całkowicie płytkę paznokcia. 
Efekt daje przepiękny, rzucający się w oczy. Idealnie komponuje się z opalenizną.
Trochę ciężko się zmywa.

Uwielbiam takie mix-y na paznokciach, dlatego i pojawiły się u mnie. 
Myślę, że będą pojawiały się coraz częściej. ;)


19 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorów i zdobienie :) takie komiksowe, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobienie! Prosto z książki z komiksami :D
    I piękny ten OPI :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach wygląda lekko żółtawo/pomarańczowo, ale to pewnie sprawka aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra zdobienie ;) śliczny jest ten złoty

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się spodobało to zdobienie! Jest naprawdę super :) mam słabość do takich komiksowych zdobień i wszelkich BUM, POW, BANG itd :D A u Ciebie te 'dymki'/'wybuchy' świetnie wyglądają :) A mam pytanko do tych pisaków - nie leje Ci się z nich lakier? Używałaś tej końcówki z pędzelkiem czy z 'pisakiem'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;) Niestety biały lakier po otwarciu sam `wylatuje`. Muszę przetrzeć igiełkę i zacząć szybko nim malować. Niestety te lakiery strasznie szybko mi gęstnieją. W tym zdobieniu użyłam obu końcówek. Przeważnie kontury maluję igiełką, a środek wypełniam pędzelkiem. Choć kreseczki czasami łatwiej zrobić też pędzelkiem. ;)

      Usuń
    2. Ja mam dokładnie ten sam problem... lakiery same pchają się na świat i ciężko je opakować z tej 'buteleczki'. Słyszałam, ze pisaki (wyglądające na markery) mają dokładnie ten sam problem... a szkoda, bo fajne rozwiązanie, ale ja dostaję szału jak mam tym malować bo nigdy nie wiem czy mi nagle ten lakier się nie wyleje za bardzo na paznokcieć :(

      Usuń
  6. Baardzo pomysłowe :) jak z komiksu :)

    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jakie zdobienie!

    Podoba mi się taka komiksowa stylistyka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te złotko i jeszcze na pazurki nie kładłam, ale chyba zaraz wyciągnę go z pudełka, bo jestem zachwycona Twoim zdobieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię złoto na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że paznokcie mogą mieć takie zabawne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam złota nie lubie, ale motyw zdobienia podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię takie miksy na pazurkach :D fajne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń