Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

summer nails.

Witajcie. ;)
Bardzo, ale to bardzo spodobał mi się motyw palemki na paznokciach. Zauważyłam, że za każdym razem wychodzi mi to coraz lepiej. Na gradiencie w kolorze brzoskwiniowo-różowym zmalowałam wakacyjny mix.
Choć motywy wydają się być dosyć proste, to dosyć ciężko mi się je malowało pomimo zbyt gęstego czarnego lakieru. Dlatego muszę się wybrać na lakierowe zakupy. :D
Zmieniłam również kształt paznokci na migdałki. 
Całość bardzo mi się podoba, właśnie przez te kolory i prezentuje się następująco:

18 komentarzy:

  1. super!!! świetnie palmy wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stópki są przesłodkie! wgl świetny mani, chciałam napisać że powinnaś zgłosić się z nim do konkursu BPS ale widzę, że już to zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Palemki są śliczne malowałaś ręcznie czy to jakies stempelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko maluję ręcznie za pomocą pędzelków, bądź lakieru zakończonego cienką igiełką. ;)

      Usuń
  4. Palmy urzekły mnie po całości :D
    Całość wyglada oczywiscie powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zabawne pazurki ^^ i bardzo ładny kształt :) Dodaj swojego bloga gdzieś na profilu w google+ bo nie można go znaleźć po Twoim profilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite paznokcie, piękny mani! Podziwiam Cię za cierpliwość, talent i pomysłowość! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ;) Wygrałaś w rozdaniu! ;) skontaktuj się ze mną mailem: fioletowakokarda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne paznokcie ;o
    Widzę, że jesteś z Rybnika. Pozdrawiam z sąsiedniej miejscowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. ;) również pozdrawiam. :D

      Usuń
  9. Piękne! Palmy na kciuku wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie te palemki ładniutkie :) mnie jednak najbardziej urzekły ślady stópek hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne paznokcie!;) zdolniacha z Ciebie:P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie! odlotowe i taaakie wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń